Faceți aceste exerciții de 3 ori pe săptămână și scădeți riscul de infarct

exercitiile-scad-riscul-de-infarct.jpg

Ridicatul de greutăți timp de aproximativ o oră pe săptămână (sau de 1-3 ori) ar putea reduce riscul de infarct sau accident vascular- cerebral (AVC) cu 40- 70%.

Mai mult nu are niciun efect suplimentar asupra sănătății cardiovasculare, atrag atenția cercetătorii de la Universitatea de Stat Iowa. Beneficiile ridicării de greutăți au fost independente de alergare, mers sau alte activități aerobice.

Se știe că exercițiile cu ridicare de greutăți au un impact metabolic semnificativ dacă fac parte din rutina zilnică sau săptămânală, ducând inclusiv la scăderea greutății și îmbunătățirea controlului glicemic. Acest tip de exercițiu fizic este eficient mai ales în creșterea și menținerea masei musculare. Mușchii necesită o cantitate suficientă de energie pentru a se menține energie care altfel ar fi depozitată sub formă de grăsimi. Acesta este, probabil, motivul principal pentru care exercițiile de rezistență susțin pierderea în greutate și o sănătate metabolică bună. Pe lângă exercițiile aerobice, întărirea mușchilor este un alt aspect important al unei stări bune de sănătate și este în principal benefic pentru persoanele cu diabet de tip 2 (care au, oricum, un risc crescut de boli cardiovasculare).

Dacă vă creșteți masa musculară, chiar dacă nu sunteți în general foarte activ, ardeți mai multă energie pentru că aveți mai mulți mușchi. Aceasta ajută și la prevenirea obezității și oferă beneficii pe termen lung asupra sănătății.

2 Replies to “Faceți aceste exerciții de 3 ori pe săptămână și scădeți riscul de infarct”

Comments are closed.

scroll to top