Controlul diabetului: 8 pași simpli

jurnal-diabet.jpg

Controlul diabetului: jonglatul cu sarcinile zilnice necesare pentru a ține sub control diabetul de tip 2 poate fi copleșitor pentru unele persoane.

Buy Diazepam 5Mg Însă există și modalități de a simplifica aceste gesturi. Câțiva pași simpli pot ajuta la prevenirea sau întârzierea complicațiilor diabetului, inclusiv a neuropatiei, pierderii vederii, bolii renale sau accidentului vascular- cerebral.

http://westonmuseum.org/events/action~agenda/cat_ids~373,215,339/request_format~html/

Glicemia

Notați nivelul glicemiei într-un jurnal de fiecare dată- monitorizarea este un aspect important în managementul diabetului- vă oferă un feedback continuu asupra niveluui glicemiei și vă ajută să luați cele mai bune decizii în privința alimentației, exercițiului fizic sau medicației. Jurnalul devine un instrument ce poate fi utilizat în timpul unei vizite la medic pentru a vedea dacă tratamentul funcționeză cum trebuie sau trebuie schimbat.

Buy Indian Valium Online

Medicamente

Buy D10 Valium Online Când dieta și exercițiul fizic nu mai pot ține diabetul sub control, este clar că trebuie să apelați la medicamente. Este important să înțelegeți cum funcționează medicamentele ce reglează nivelul zahărului din sânge, cum să tratați hipo- și hiperglicemia, cum și când să luați medicamentele. La toate acestea vă poate ajuta

Buy Diazepam Generic Valium

Inspectarea picioarelor

Buy Diazepam Cheap Online Una dintre cele mai dese complicații ale diabetului apare la nivelul picioarelor (neuropatia diabetică), care poate duce la ulcere, circulație proastă (corpul nu mai poate lupta cu infecțiile) și deterioare nervoasă (scade capacitatea de percepție la nivelul organului afectat). Verificați picioarele zilnic pentru a vă asigura că nu aveți răni, bășici sau alte probleme care, dacă nu sunt tratate, se pot transforma în afecțiuni mai serioase. Dacă aveți circulație slabă la nivelul picioarelor, este posibil să nu simțiți când apare o rană sau o infecție.

Curățarea dinților

Buy Star Diazepam Nivelul crescut al glicemiei poate avea impact asupra sănătății orale, putând conduce la acumulare de placă bacteriană și creșterea riscului de gingivită sau chiar paradontoză în stare avansată. Specialiștii recomandă perierea dinților timp de trei minute de cel puțin două ori pe zi și utilizarea aței dentare cel puțin o dată pe zi, dar și controale stomatologice la fiecare 6 luni.

Faceți exerciții fizice

http://westonmuseum.org/wp-cron.php?doing_wp_cron=1565690700.1546649932861328125000 Activitatea fizică este importantă pentru starea general de sănătate și ajută la scăderea glicemiei. Recomandarea generală este de 30 de minute de activitate fizică de cel puțin cinci ori pe săptămână. Pe lângă scăderea glicemiei, exercițiile îmbunătățesc circulația sanguină, calitatea somnului și energia, dar scad și nivelul de stres.

Alimentație sănătoasă

http://3littlebuttons.com/wp-cron.php?doing_wp_cron=1565691103.9075009822845458984375 Nivelul glicemiei este afectat în mod direct de ceea ce mâncați și când mâncați. Planificarea zilnică a meselor vă poate ajuta foarte mult în controlul glicemiei. Există numeroase modalități de a constitui un plan alimentar sănătos în diabet, inclusiv numărarea carbohidraților și calculul indexului glicemic. Cel mai bine este să apelați, cel puțin pentru început, la ajutorul unui dietetician.

Protejați- vă pielea

Ordering Valium Online Australia Diabetul poate cauza infecții bacteriene sau fungice la nivelul pielii. Verificați pielea zilnic, mai ales în zone acoperite precum axilele, zona dintre degetele de la picioare sau zona inghinală. Mențineți pielea curată și uscată. Dacă observați vreo rană, chiar și o tăietură minoră, curățați-o cu săpun și apă. Mergeți la medic dacă observați că rana nu se vindecă.

Dormiți bine

Buy Diazepam Australia Somnul de o calitate slabă poate impacta negativ metabolismul glucozei. Specialiștii recomandă să vă culcați și să vă treziți la aceleași ore în fiecare zi, chiar și în weekend-uri. Puteți să vă formați și obiceiuri care să vă ajute să dormiți bine, precum cititul unei cărți sau alte activități relaxante înainte de culcare. O altă modalitate prin care vă puteți odihni mai bine este să aveți un mediu liniștitor în dormitor (cortine sau jaluzele la geamuri, eventual sunete care vă calmează, etc).

scroll to top